Tab Content

Profil

Twoje ostatnie wpisy
Wysłany: 22-06-2017 Temat postu: Ciąża obumarła- łyżeczkowanie a następna ciąża przejdź do tematu
Linve - i jak Ci poszlo? ;)
Wysłany: 22-06-2017 Temat postu: Ciąża obumarła- łyżeczkowanie a następna ciąża przejdź do tematu
Linve - trzymam mocno kciuki ale wiadomo ze dasz rade! ;)
Wysłany: 22-06-2017 Temat postu: Ciąża obumarła- łyżeczkowanie a następna ciąża przejdź do tematu
Aleksa - ja tak jak dziewczyny uważam, skoro szefowa jest nie wyrozumiala to nie ma sensu jej mowic. No i wpadki tez sie zdarzaja jakby co :p Myszunia - przykro mi z powodu taty. Sciskam :) Trzymam kciuki za cykl ;)
Wysłany: 21-06-2017 Temat postu: Ciąża obumarła- łyżeczkowanie a następna ciąża przejdź do tematu
Arwen - o tak nadmiar czasu szkodzi :D to troche tego czasu wykorzystaj w pracę nad domem ( jak w ogole wam idzie?) a reszte odpoczywaj i bierz z wakacji i slonca tyle ile mozna :) milego urlopowania ;)
Wysłany: 19-06-2017 Temat postu: Ciąża obumarła- łyżeczkowanie a następna ciąża przejdź do tematu
Niunia - wspaniale! Teraz prosze sie uspokoic i myslec pozytywnie o swojej fasolce :D Bedzie dobrze :D Linve - no troche juz widac :p az wydaje mi się ze moj brzuch wyglada nie na 15 tylko 25 tc :p jakos na dniach postaram się wrzucic zdj Bialakawa - ucieszyli sie, ale to bylo do przewidzenia
Wysłany: 19-06-2017 Temat postu: Ciąża obumarła- łyżeczkowanie a następna ciąża przejdź do tematu
Linve - to tymbardziej zazdro ze tak dlugo i dalej w tym brniesz :) pelen podziw :D ja to jestem jakis nieudacznik, nie mam zadnej pasji :( już stracilam nadzieję ze sie jeszcze w czyms odnajde :p Myszunia - trzymam kciuki, bedzie wszystko dobrze :) A my wczoraj powiedzielismy rodzicom, w sumie to juz nie bylo wyjścia bo ludzie i tak zaczeli podejrzewac :p
Wysłany: 17-06-2017 Temat postu: Ciąża obumarła- łyżeczkowanie a następna ciąża przejdź do tematu
Anek - piekna Klaudunia! A jak z ogarieciem 2 pociech? :p Myszunia - gratulacje dla Asiuni. Najwazniejsze ze nic sie nie stalo, niestety ale nad wszystkim najnormalniej na swiecie nie mozna zapanowac, jestes najlepsza mama i tego sie trzymaj :) Aleksa - mam nadzieje ze zdazysz wszystko ogarnac w pracy i nastepny cykl jest wasz ;) Bialakawa - ale ten rok minal! A male kameralne przyjecia sa super!
Wysłany: 17-06-2017 Temat postu: Ciąża obumarła- łyżeczkowanie a następna ciąża przejdź do tematu
Mia - brawo dla raczkujacego Leosia, musi to byc slodki widok :D ja tez myslalam o detektorze, ale stwierdzilam ze przez to jeszcze bardziej sie zeschizuje i mi przeszlo Linve - mysle o ruchach ale jeszcze ich nie wyczekuje, mysle ze jeszcze z miesiac bede musiala poczekac ale jak beda wczesniej to super :) nie umiem poki co wybiegac tak na przod. Linve jaka ty lewa? Umiesz grac na najpiekniejszym instrumencie. Zawsze chcialam grac na skrzypcach, ale nigdy nie bylo mi dane nawet sprobowac haha :p ja tez jestem pierogowa ale tylko miesnych nie jem bo ja to znowu miesna nie jestem no i narobilas mi ochoty od paru dni na te ruskie az mi sie snily dzis. Szkoda tylko ze nie lubie ich robic Niuniabella - nie stresuj sie kochana, mysl o tym ze w czwartek zobaczysz swoje male serduszko :) Jaga - ale ty to masz fajnie z mezem :) fajnie ze bylas w pracy i pochwalilas sie Emilka. Super ten dywanik Asiafaj - trzymam kciuki za tego jednego plemniczka ;p Aganata - to super ze Haniulka nie poczula tych zabkow. Slodki wampirek :) Beja - nie od razu Rzym zbudowano :p Chyba najgorszy poczatek zeby sie wprowadzic, a juz pozniej mozna na spokojnie powoli wykanczac :) probuj probuj z tym szydelkowaniem, moze akurat jeszcze to polubisz a przy okazji beda wychodzic takie cuda :)
Wysłany: 14-06-2017 Temat postu: Ciąża obumarła- łyżeczkowanie a następna ciąża przejdź do tematu
Hej! A to moj alienik :D http://zmniejszacz.pl/galeria/5940c8fe282e4/bez-nazwy
Wysłany: 12-06-2017 Temat postu: Ciąża obumarła- łyżeczkowanie a następna ciąża przejdź do tematu
Niuniabella - osz nawet nie zauważyłam :p jakos mi sie to wylaczylo bo nic nie przestawialam. Ogolnie dobrze, choc dzis mnie troche jajnik kluje, stwierdziłam sobie przed chwilą ze ja to sie czuje spokojna tylko przez pierwszy tydzien od wizyty, pozniej juz jest gorzej :p a ty jak tam? Asiafaj - ja rozumiem o co ci chodzi :p tez stwierdzilam ze jak sie nie uda (w miesiącu w ktorym zaszlam), to robie przerwę na wakacje żeby odpoczac od tego i nabrac dystancu bo juz sie balam ze sie jakiejs nerwicy nabawie od tego wyczekiwania do okresu, potem dni płodnych itp
Strona 1 z 11
Ostatnie wpisy w obserwowanych
aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii
Grupy, których jesteś członkiem
aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii
Ostatnio aktywne grupy
Ostatnio odwiedzane
Wysłany: 28-06-2017 Temat postu: Ciąża obumarła- łyżeczkowanie a następna ciąża przejdź do tematu
Myszunia dwa jajeczka..szalenstwo! Trzymam kciuki za pozytywna betke. Dziewczynki starajace się, wiem jak ciężko po poronieniu zawalczyc o swoje szczęście ale nie poddawajcie sie. U mnie tyle czasu minęło, tyle dramatycznych dni przeżyłam ale oplacalo sie bo maluszek...
Wysłany: 28-06-2017 Temat postu: Ciąża obumarła- łyżeczkowanie a następna ciąża przejdź do tematu
Myszunia dwa jajeczka..szalenstwo! Trzymam kciuki za pozytywna betke. Dziewczynki starajace się, wiem jak ciężko po poronieniu zawalczyc o swoje szczęście ale nie poddawajcie sie. U mnie tyle czasu minęło, tyle dramatycznych dni przeżyłam ale oplacalo sie bo maluszek...
Wysłany: 28-06-2017 Temat postu: Ciąża obumarła- łyżeczkowanie a następna ciąża przejdź do tematu
Myszunia dwa jajeczka..szalenstwo! Trzymam kciuki za pozytywna betke. Dziewczynki starajace się, wiem jak ciężko po poronieniu zawalczyc o swoje szczęście ale nie poddawajcie sie. U mnie tyle czasu minęło, tyle dramatycznych dni przeżyłam ale oplacalo sie bo maluszek...
Wysłany: 28-06-2017 Temat postu: Ciąża obumarła- łyżeczkowanie a następna ciąża przejdź do tematu
Myszunia dwa jajeczka..szalenstwo! Trzymam kciuki za pozytywna betke. Dziewczynki starajace się, wiem jak ciężko po poronieniu zawalczyc o swoje szczęście ale nie poddawajcie sie. U mnie tyle czasu minęło, tyle dramatycznych dni przeżyłam ale oplacalo sie bo maluszek...
Wysłany: 28-06-2017 Temat postu: Ciąża obumarła- łyżeczkowanie a następna ciąża przejdź do tematu
Myszunia dwa jajeczka..szalenstwo! Trzymam kciuki za pozytywna betke. Dziewczynki starajace się, wiem jak ciężko po poronieniu zawalczyc o swoje szczęście ale nie poddawajcie sie. U mnie tyle czasu minęło, tyle dramatycznych dni przeżyłam ale oplacalo sie bo maluszek...
Wysłany: 28-06-2017 Temat postu: Ciąża obumarła- łyżeczkowanie a następna ciąża przejdź do tematu
Myszunia dwa jajeczka..szalenstwo! Trzymam kciuki za pozytywna betke. Dziewczynki starajace się, wiem jak ciężko po poronieniu zawalczyc o swoje szczęście ale nie poddawajcie sie. U mnie tyle czasu minęło, tyle dramatycznych dni przeżyłam ale oplacalo sie bo maluszek...
Wysłany: 28-06-2017 Temat postu: Ciąża obumarła- łyżeczkowanie a następna ciąża przejdź do tematu
Myszunia dwa jajeczka..szalenstwo! Trzymam kciuki za pozytywna betke. Dziewczynki starajace się, wiem jak ciężko po poronieniu zawalczyc o swoje szczęście ale nie poddawajcie sie. U mnie tyle czasu minęło, tyle dramatycznych dni przeżyłam ale oplacalo sie bo maluszek...
Wysłany: 28-06-2017 Temat postu: Ciąża obumarła- łyżeczkowanie a następna ciąża przejdź do tematu
Myszunia dwa jajeczka..szalenstwo! Trzymam kciuki za pozytywna betke. Dziewczynki starajace się, wiem jak ciężko po poronieniu zawalczyc o swoje szczęście ale nie poddawajcie sie. U mnie tyle czasu minęło, tyle dramatycznych dni przeżyłam ale oplacalo sie bo maluszek...
Wysłany: 28-06-2017 Temat postu: Ciąża obumarła- łyżeczkowanie a następna ciąża przejdź do tematu
Myszunia dwa jajeczka..szalenstwo! Trzymam kciuki za pozytywna betke. Dziewczynki starajace się, wiem jak ciężko po poronieniu zawalczyc o swoje szczęście ale nie poddawajcie sie. U mnie tyle czasu minęło, tyle dramatycznych dni przeżyłam ale oplacalo sie bo maluszek...
Wysłany: 28-06-2017 Temat postu: Ciąża obumarła- łyżeczkowanie a następna ciąża przejdź do tematu
Myszunia dwa jajeczka..szalenstwo! Trzymam kciuki za pozytywna betke. Dziewczynki starajace się, wiem jak ciężko po poronieniu zawalczyc o swoje szczęście ale nie poddawajcie sie. U mnie tyle czasu minęło, tyle dramatycznych dni przeżyłam ale oplacalo sie bo maluszek...
Ostatnie wpisy znajomych
aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii
Znajomi
aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii
Znajdź posty użytkownika
Wpisz nazwę użytkownika aby odnaleźć jego wypowiedzi na forum
Zaproś znajomych spoza forum
Wpisz adres e-mail znajomego
Ulubione wpisy w blogach
aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii
Marleen
aktywnosc Marleen
Zarejestrowany 14-01-17
Ostatno aktywny: Wczoraj 21:33

Albumy

aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii

Wpisy

Wysłany: 22-06-2017 Temat postu: Ciąża obumarła- łyżeczkowanie a następna ciąża
Linve - i jak Ci poszlo? ;)
Wysłany: 22-06-2017 Temat postu: Ciąża obumarła- łyżeczkowanie a następna ciąża
Linve - trzymam mocno kciuki ale wiadomo ze dasz rade! ;)
Wysłany: 22-06-2017 Temat postu: Ciąża obumarła- łyżeczkowanie a następna ciąża
Aleksa - ja tak jak dziewczyny uważam, skoro szefowa jest nie wyrozumiala to nie ma sensu jej mowic. No i wpadki tez sie zdarzaja jakby co :p Myszunia - przykro mi z powodu taty. Sciskam :) Trzymam kciuki za cykl ;)
Wysłany: 21-06-2017 Temat postu: Ciąża obumarła- łyżeczkowanie a następna ciąża
Arwen - o tak nadmiar czasu szkodzi :D to troche tego czasu wykorzystaj w pracę nad domem ( jak w ogole wam idzie?) a reszte odpoczywaj i bierz z wakacji i slonca tyle ile mozna :) milego urlopowania ;)

Blogi

aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii

Znajomi

aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii

Dodatkowe informacje

Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.