Tab Content

Profil

Twoje ostatnie wpisy
Wysłany: 06-01-2017 Temat postu: Lek Clostilbegyt przejdź do tematu
Sówka ale super, już niedługo będziesz tulić swoje maleństwo :) Szczęśliwego rozwiązania :* paulinka, ja z reguły ubieram jakąś tunikę i leginsy / rajstopy :)
Wysłany: 04-01-2017 Temat postu: Lek Clostilbegyt przejdź do tematu
Dzięki, muszę zapytać lekarki o jej opinię jak będę mieć wizytę :)
Wysłany: 04-01-2017 Temat postu: Lek Clostilbegyt przejdź do tematu
Dziewczyny, brała któraś z Was Ovarin? Czytam opinie, zachwalają, ale nie wiem na ile zawierzać komentarzom na stronie producenta w internecie... Zuzanna, może zrób betę dla pewności?
Wysłany: 04-01-2017 Temat postu: Lek Clostilbegyt przejdź do tematu
Jejku jakie pęcherzyki.... ja w 11 dc miałam 12mm i 10mm na lewym jajniku :( śluzówka za to piękna, ale co z tego.... jestem jakaś niepocieszona w tym miesiącu, chyba za małe te "dziady" moje były :/ Nymeria, dokładnie... zaufaj lekarzowi, nie myśl za dużo i przede wszystkim - rada ode mnie - nie siedź i nie czytaj w necie za dużo, tylko gorzej się będziesz jeszcze nakręcać paulinka, mnie zdejmowanie szwów łaskotało :) i z nogi sama sobie wyciągałam
Wysłany: 03-01-2017 Temat postu: Lek Clostilbegyt przejdź do tematu
AJ-ka dzięki za pocieszanie :D ale moje pęcherzyki na lewym jajniku w 11 dc były o połowę mniejsze niż na prawym w 9dc także będzie co ma być :)
Wysłany: 02-01-2017 Temat postu: Lek Clostilbegyt przejdź do tematu
Witaj Kochana :) Od razu trzymam mocno kciuki za Ciebie ! Ja teraz byłam na drugim cyklu z CLO, przy pierwszym na prawym jajniku pojawił się piękny, dorodny pęcherzyk - niestety nie zaskoczyło :( przy cyklu teraz, na lewym, były 2 ale dużo mniejsze, także nie nastawiam się nie wiadomo jak... Sama gin mówiła, że nie chce mi dawać nadziei, także chyba to coś znaczy :/ Po samym CLO nie miałam żadnych dziwnych efektów, jedynie czasem pokłuwało mnie podbrzusze. Cholera dziewczyny, u mnie na Wigilii też życzenia żeby w końcu był bobas itp ( nikt, prócz mojej mamy i kilku znajomych, nie wie że się staramy ), stawała żaba w gardle....ale... walczymy, nie poddajemy się. Tulam Was mocno :)
Wysłany: 02-01-2017 Temat postu: Lek Clostilbegyt przejdź do tematu
Na pewno tak będzie! :)
Wysłany: 02-01-2017 Temat postu: Lek Clostilbegyt przejdź do tematu
monia i Zuzanna trzymam kciuki :)
Wysłany: 29-12-2016 Temat postu: Lek Clostilbegyt przejdź do tematu
Zawsze doradzają robić w dzień spodziewanej miesiączki. Poczekaj, będzie dobrze na pewno :) I nie-dziękuję ;) :*
Wysłany: 29-12-2016 Temat postu: Lek Clostilbegyt przejdź do tematu
Ja po wizycie... maleństwa pękły, bo jajnik bez pęcherzyków, teraz luteina i czekamy... do 9 mam ją brac potem albo test albo okres. Trzymajcie kciuki...
Strona 26 z 30
Ostatnie wpisy w obserwowanych
aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii
Grupy, których jesteś członkiem
aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii
Ostatnio aktywne grupy
Ostatnio odwiedzane
Wysłany: 27-07-2017 Temat postu: Lek Clostilbegyt przejdź do tematu
Keia gratuluje Ci bardzo kochana:* Dziewczyny u mnie do tej pory nic ciekawego sie nie dzialo, staraliśmy sie caly czas ale bez rezultatów, w tym cyklu juz miałam nadzieje bo malpa sie spoznila ale dzis dostałam plemienia wiec znów nic z tego:( Troszkę podczytywalam forum...
Wysłany: 27-07-2017 Temat postu: Lek Clostilbegyt przejdź do tematu
Keia gratuluje Ci bardzo kochana:* Dziewczyny u mnie do tej pory nic ciekawego sie nie dzialo, staraliśmy sie caly czas ale bez rezultatów, w tym cyklu juz miałam nadzieje bo malpa sie spoznila ale dzis dostałam plemienia wiec znów nic z tego:( Troszkę podczytywalam forum...
Wysłany: 27-07-2017 Temat postu: Lek Clostilbegyt przejdź do tematu
Keia gratuluje Ci bardzo kochana:* Dziewczyny u mnie do tej pory nic ciekawego sie nie dzialo, staraliśmy sie caly czas ale bez rezultatów, w tym cyklu juz miałam nadzieje bo malpa sie spoznila ale dzis dostałam plemienia wiec znów nic z tego:( Troszkę podczytywalam forum...
Wysłany: 27-07-2017 Temat postu: Lek Clostilbegyt przejdź do tematu
Keia gratuluje Ci bardzo kochana:* Dziewczyny u mnie do tej pory nic ciekawego sie nie dzialo, staraliśmy sie caly czas ale bez rezultatów, w tym cyklu juz miałam nadzieje bo malpa sie spoznila ale dzis dostałam plemienia wiec znów nic z tego:( Troszkę podczytywalam forum...
Wysłany: 27-07-2017 Temat postu: Lek Clostilbegyt przejdź do tematu
Keia gratuluje Ci bardzo kochana:* Dziewczyny u mnie do tej pory nic ciekawego sie nie dzialo, staraliśmy sie caly czas ale bez rezultatów, w tym cyklu juz miałam nadzieje bo malpa sie spoznila ale dzis dostałam plemienia wiec znów nic z tego:( Troszkę podczytywalam forum...
Wysłany: 27-07-2017 Temat postu: Lek Clostilbegyt przejdź do tematu
Keia gratuluje Ci bardzo kochana:* Dziewczyny u mnie do tej pory nic ciekawego sie nie dzialo, staraliśmy sie caly czas ale bez rezultatów, w tym cyklu juz miałam nadzieje bo malpa sie spoznila ale dzis dostałam plemienia wiec znów nic z tego:( Troszkę podczytywalam forum...
Wysłany: 27-07-2017 Temat postu: Lek Clostilbegyt przejdź do tematu
Keia gratuluje Ci bardzo kochana:* Dziewczyny u mnie do tej pory nic ciekawego sie nie dzialo, staraliśmy sie caly czas ale bez rezultatów, w tym cyklu juz miałam nadzieje bo malpa sie spoznila ale dzis dostałam plemienia wiec znów nic z tego:( Troszkę podczytywalam forum...
Wysłany: 27-07-2017 Temat postu: Lek Clostilbegyt przejdź do tematu
Keia gratuluje Ci bardzo kochana:* Dziewczyny u mnie do tej pory nic ciekawego sie nie dzialo, staraliśmy sie caly czas ale bez rezultatów, w tym cyklu juz miałam nadzieje bo malpa sie spoznila ale dzis dostałam plemienia wiec znów nic z tego:( Troszkę podczytywalam forum...
Wysłany: 27-07-2017 Temat postu: Lek Clostilbegyt przejdź do tematu
Keia gratuluje Ci bardzo kochana:* Dziewczyny u mnie do tej pory nic ciekawego sie nie dzialo, staraliśmy sie caly czas ale bez rezultatów, w tym cyklu juz miałam nadzieje bo malpa sie spoznila ale dzis dostałam plemienia wiec znów nic z tego:( Troszkę podczytywalam forum...
Wysłany: 27-07-2017 Temat postu: Lek Clostilbegyt przejdź do tematu
Keia gratuluje Ci bardzo kochana:* Dziewczyny u mnie do tej pory nic ciekawego sie nie dzialo, staraliśmy sie caly czas ale bez rezultatów, w tym cyklu juz miałam nadzieje bo malpa sie spoznila ale dzis dostałam plemienia wiec znów nic z tego:( Troszkę podczytywalam forum...
Ostatnie wpisy znajomych
aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii
Znajomi
aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii
Znajdź posty użytkownika
Wpisz nazwę użytkownika aby odnaleźć jego wypowiedzi na forum
Zaproś znajomych spoza forum
Wpisz adres e-mail znajomego
Ulubione wpisy w blogach
aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii
Keia
aktywnosc Keia
Zarejestrowany 14-11-16
Ostatno aktywny: Wczoraj 20:58

Albumy

aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii

Wpisy

Wysłany: 06-01-2017 Temat postu: Lek Clostilbegyt
Sówka ale super, już niedługo będziesz tulić swoje maleństwo :) Szczęśliwego rozwiązania :* paulinka, ja z reguły ubieram jakąś tunikę i leginsy / rajstopy :)
Wysłany: 04-01-2017 Temat postu: Lek Clostilbegyt
Dzięki, muszę zapytać lekarki o jej opinię jak będę mieć wizytę :)
Wysłany: 04-01-2017 Temat postu: Lek Clostilbegyt
Dziewczyny, brała któraś z Was Ovarin? Czytam opinie, zachwalają, ale nie wiem na ile zawierzać komentarzom na stronie producenta w internecie... Zuzanna, może zrób betę dla pewności?
Wysłany: 04-01-2017 Temat postu: Lek Clostilbegyt
Jejku jakie pęcherzyki.... ja w 11 dc miałam 12mm i 10mm na lewym jajniku :( śluzówka za to piękna, ale co z tego.... jestem jakaś niepocieszona w tym miesiącu, chyba za małe te "dziady" moje były :/ Nymeria, dokładnie... zaufaj lekarzowi, nie myśl za dużo i przede wszystkim - rada ode mnie - nie siedź i nie czytaj w necie za dużo, tylko gorzej się będziesz jeszcze nakręcać paulinka, mnie zdejmowanie szwów łaskotało :) i z nogi sama sobie wyciągałam

Blogi

aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii

Znajomi

aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii

Dodatkowe informacje

Ostatnio odwiedzili:
aktywnosc esperanza 27-07-2017
aktywnosc Roksana147 27-07-2017
Ta strona była odwiedzona 2221 razy.
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.