Tab Content

Profil

Twoje ostatnie wpisy
Wysłany: 29-03-2017 Temat postu: Szczęśliwy LIPIEC 2015 przejdź do tematu
Marynarka, Testowałaś kilkakrotnie? Dla mnie brak okresu i dwa pozytywne testy to raczej pewność. Powiem Ci, że w życiu nie wytrzymałabym dwóch tygodni nie mówiąc mężowi. Miałam problem żeby wytrzymać kilka godzin, specjalnie nie dzwoniłam do pracy do m bo by zaraz poznał ze cos ukrywam lub " jestem jakaś inna". Przemyśl jeszcze poinformowanie m, jego wsparcie choćby tylko telefoniczne byłyby wskazane. Moze jego punkt widzenia pozwoli Ci zobaczyc szczęście w tej sytuacji.
Wysłany: 29-03-2017 Temat postu: Szczęśliwy LIPIEC 2015 przejdź do tematu
Marynarka, A moze zapakuj córkę do samochodu (wiem ze podróż bedzie ciężka) i jedz do mamy. Nie ma jak ramiona mamy i ciepłe słowa. Pierw potwierdź ciąże u ginekologa. Moze uda sie jej postawić Cie do pionu. Wypłaczesz sie i bedziesz miała wsparcie. Szukaj radości bo nawet jak jej teraz nie widzisz to jest na wyciągnięcie Twojej ręki.
Wysłany: 29-03-2017 Temat postu: Szczęśliwy LIPIEC 2015 przejdź do tematu
Marynarka, Postaraj sie popatrzeć na sytuacje od innej strony, poszukaj pozytywów. Moze to teraz zabrzmi kiepsko ale im szybciej zaczniesz akceptować ciąże tym szybciej bedziesz sie z niej cieszyć. Zacznij planować, kombinować. mala różnica wieku ma swoje zalety. Choćby to ze jak wyjdziesz z pieluch i juz do nich nie wrócisz. A mąż, on pewnie jest/bedzie zachwycony. Marynarka, Trzymaj sie, podnoś nos do góry!!!
Wysłany: 24-03-2017 Temat postu: Szczęśliwy LIPIEC 2015 przejdź do tematu
Sylwia, Nie ulegam, nie ma kupy na plecach nie ma kąpieli. Maski dziewczynki potrzebują do jakies harcerskiej gry ( tematyka: Wenecja dawno dawno temu). Dziewczynki pojechały, Kuba spi, Rany jaka cisza, zasłużyłam na lody i opakowanie malag :-)
Wysłany: 24-03-2017 Temat postu: Szczęśliwy LIPIEC 2015 przejdź do tematu
Zaniu, Mało masz "przeszkadzaczy", czyli kogos kto ten poukładany rytm dnia rozniesie. Przy trójce dzieci rytm dnia ustala sie na bieżąco :-) Dzis mamy wyjątkowo bo m w domu ( pisze prace dyplomowa), za chwile czeka nas wycieczka po weneckie maski dla dziewczynek (znalazłam sklep pod Warszawa wiec jedziemy z Kubkiem na łowy), a wieczorem dziewczynki jadą na 3-dniowy biwak. Zaniu, Kuba godz kąpieli bardzo pilnuje około 19:30, zabiera mnie do łazienki i nakazuje pluskanie. Nauczył sie w ciagu dnia udawać ze robi kupę, przez sekundę stęka łapie mnie za rękę i zwycięsko prowadzi w nadziei na dodatkowe chlapu chlapu. Sylwia, Oby jak najkrócej w tym szpitalu, wykorzystaj lekarzy odnośnie zap uk moczowego.
Wysłany: 23-03-2017 Temat postu: Szczęśliwy LIPIEC 2015 przejdź do tematu
Agus, Różnie Kubuś wieczorem zasypia zalezy o ktorej spi w dzień. A dzienna drzemka zalezy od atrakcji, ewentualnych podróży samochodem (zazwyczaj zasypia), od godz powrotu dziewczynek ze szkoły itd Najbardziej mi pasuje jak wstaniemy o 8-ej, i o 13-14 zasnie ( nim wrócą dziewczynki). Wtedy o 20-21 cisza nocna. A spi w ciagu dnia do dwóch godzin. Dziś zasnął o 18 i obudził sie o 20:30, zasnął przed północą. Takiej wersji godzinowej nie lubie. Kubuś spi u siebie do 3-4-ej, a potem sie budzi i mnie woła. Do 8-9 śpimy razem. O tyle mi to pasuje ze nie budzi mnie rano hałasujący mąż z dziewczynkami. A w ciagu dnia malutek nauczył sie ze po jedzeniu, czytamy i on przysypia na moich kolanach. Niestety dość często sie budzi jak go odkładam do łóżeczka. Tak więc czesem go nie odkładam dopóki głęboko nie zaśnie. Trudno nam o stały harmonogram dnia, bywają tez dni kiedy Kuba rezygnuje ze snu. Wtedy zasypia o 19-ej. ( pod wieczór jest juz bardzo marudny). Sylwia, Mam nadzieje ze ten szpital to na wszelki wypadek a nie nasilenie objawów u Mai. Dobranoc.
Wysłany: 23-03-2017 Temat postu: Szczęśliwy LIPIEC 2015 przejdź do tematu
Sylwia, Kuba przy jelitowce nigdy nie miał temperatury.
Wysłany: 23-03-2017 Temat postu: Szczęśliwy LIPIEC 2015 przejdź do tematu
Sylwia. Kontroluj dziurkę w smoczku zeby nic sie nie oderwało. A skoro myślisz o takiej dywersji to moze dziurka kontrolowana ( nożyczkowa?). Aga, Koniecznie szkolenie. Taka wymiana musi mieć sens!
Wysłany: 23-03-2017 Temat postu: Szczęśliwy LIPIEC 2015 przejdź do tematu
Sok z żurawin kup gdziekolwiek byle by był to sok 100% bez dodatku cukru. Przeczytaj skład: ma byc tylko żurawina. ( rozcieńcz go czysta woda i podawaj kilka razy dziennie jak długo sie da). Moja Gaba tez Zinnatu nie tolerowała ( nawet jak dawałam po 1 ml to wymiotowała). Dostawała odpowiedniki. (Porozmawiaj z lekarzem, pamietaj ze to cholerstwo nawraca jak jest niedoleczone) Przesyłam tyle wsparcia ile potrzebujesz. Wiosna tuż tuż, dzieci beda mniej chorować.
Wysłany: 23-03-2017 Temat postu: Szczęśliwy LIPIEC 2015 przejdź do tematu
Hejki, Sylwia, Nie chce Cie denerwować ale z posiewem powinnaś odczekać od ostatniej dawki antybiotyku (najlepiej tydzien). Wynik moze byc niemiarodajny w przypadku kiedy antybiotyk jeszcze utrzymuje ilosc bakterii w ryzach. E coli nie lubi kwaśnego środowiska. Sok z żurawin nie ma żadnych skutków ubocznych i wypłukuje bakterie. Wit C w ilości wspomagającej tez jest na miejscu. Cos mi świta ze przy małym dziecku kiedy trudno wyleczyć jest zap pęcherza trzeba zrobić usg układ moczowego. Byłaś z Mają? Jeszcze mam takie pytanie, czy antybiotyk był dobrany z antybiogramu? Niestety walkę z E coli przechodziłam dlatego wiem ze moze byc cieżko. Trzeba naprawde doleczyc zeby pozbyć sie paskudztwa. A antybiotyki wszystkie tak Maja źle znosi? Przy wymiotach powinno sie zmienić antybiotyk ( szkoda truć dziecko jak i tak lek nie pozostaje w brzuchu). Trzymam kciuki za posiew jałowy ( powtórzyłabym za tydzien badanie). Agus, Czyli remis we wróżeniu 1:1. Aga moze Zuzia myśli ze parkingi sa pełne samochodów właśnie po to zeby ludzie sobie mogli wybierać. Jestem ciekawa czy wybierając pojazd kierowała sie jak prawdziwa kobieta kolorem auta czy jednak marka i osiągami ?
Strona 1 z 247
Ostatnie wpisy w obserwowanych
aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii
Grupy, których jesteś członkiem
Wysłany: 22-06-2015 Temat postu: przejdź do tematu
link do kilku naszych fotek z sesji ciążowej na fb :) [url]https://www.facebook.com/760661997344841/photos/ms.c.eJw9y8kNADEIBMGMVni4hvwTWwmMn6VWE0kPRKIglI~;j0nKm2Zrdk~_sc1~_sScDu4Vvavfm1nvN2k~;4gfj8EaMw~-~-.bps.a.764923820251992.1073741830.760661997344841/827856267292080/?type=1&theater[/url] mam nadzieję, że przekieruje poprawnie :) osiem chyba tych zdjęć wrzuciła :)
Wysłany: 17-03-2017 Temat postu: przejdź do tematu
[url]https://drive.google.com/file/d/0ByFqnznHzV_-bTZIamZaTUVjWVE/view?usp=drivesdk[/url]
Ostatnio aktywne grupy
Ostatnio odwiedzane
Wysłany: 29-03-2017 Temat postu: Szczęśliwy LIPIEC 2015 przejdź do tematu
Aguś, mnie w pierwszej ciąży koszmarnie bolało podbrzusze, ledwo test zrobiłam a już nosiłam spodnie ciążowe bo żadne spodnie obciskające podbrzusze były nie do zniesienia. A ciążę miałam wzorową. A w drugiej ciąży nie bolało a ciąża z kłopotami od początku. U nas spacery...
Wysłany: 29-03-2017 Temat postu: Szczęśliwy LIPIEC 2015 przejdź do tematu
Aguś, mnie w pierwszej ciąży koszmarnie bolało podbrzusze, ledwo test zrobiłam a już nosiłam spodnie ciążowe bo żadne spodnie obciskające podbrzusze były nie do zniesienia. A ciążę miałam wzorową. A w drugiej ciąży nie bolało a ciąża z kłopotami od początku. U nas spacery...
Wysłany: 29-03-2017 Temat postu: Szczęśliwy LIPIEC 2015 przejdź do tematu
Aguś, mnie w pierwszej ciąży koszmarnie bolało podbrzusze, ledwo test zrobiłam a już nosiłam spodnie ciążowe bo żadne spodnie obciskające podbrzusze były nie do zniesienia. A ciążę miałam wzorową. A w drugiej ciąży nie bolało a ciąża z kłopotami od początku. U nas spacery...
Wysłany: 29-03-2017 Temat postu: Szczęśliwy LIPIEC 2015 przejdź do tematu
Aguś, mnie w pierwszej ciąży koszmarnie bolało podbrzusze, ledwo test zrobiłam a już nosiłam spodnie ciążowe bo żadne spodnie obciskające podbrzusze były nie do zniesienia. A ciążę miałam wzorową. A w drugiej ciąży nie bolało a ciąża z kłopotami od początku. U nas spacery...
Wysłany: 29-03-2017 Temat postu: Szczęśliwy LIPIEC 2015 przejdź do tematu
Aguś, mnie w pierwszej ciąży koszmarnie bolało podbrzusze, ledwo test zrobiłam a już nosiłam spodnie ciążowe bo żadne spodnie obciskające podbrzusze były nie do zniesienia. A ciążę miałam wzorową. A w drugiej ciąży nie bolało a ciąża z kłopotami od początku. U nas spacery...
Wysłany: 29-03-2017 Temat postu: Szczęśliwy LIPIEC 2015 przejdź do tematu
Aguś, mnie w pierwszej ciąży koszmarnie bolało podbrzusze, ledwo test zrobiłam a już nosiłam spodnie ciążowe bo żadne spodnie obciskające podbrzusze były nie do zniesienia. A ciążę miałam wzorową. A w drugiej ciąży nie bolało a ciąża z kłopotami od początku. U nas spacery...
Wysłany: 29-03-2017 Temat postu: Szczęśliwy LIPIEC 2015 przejdź do tematu
Aguś, mnie w pierwszej ciąży koszmarnie bolało podbrzusze, ledwo test zrobiłam a już nosiłam spodnie ciążowe bo żadne spodnie obciskające podbrzusze były nie do zniesienia. A ciążę miałam wzorową. A w drugiej ciąży nie bolało a ciąża z kłopotami od początku. U nas spacery...
Wysłany: 29-03-2017 Temat postu: Szczęśliwy LIPIEC 2015 przejdź do tematu
Aguś, mnie w pierwszej ciąży koszmarnie bolało podbrzusze, ledwo test zrobiłam a już nosiłam spodnie ciążowe bo żadne spodnie obciskające podbrzusze były nie do zniesienia. A ciążę miałam wzorową. A w drugiej ciąży nie bolało a ciąża z kłopotami od początku. U nas spacery...
Wysłany: 29-03-2017 Temat postu: Szczęśliwy LIPIEC 2015 przejdź do tematu
Aguś, mnie w pierwszej ciąży koszmarnie bolało podbrzusze, ledwo test zrobiłam a już nosiłam spodnie ciążowe bo żadne spodnie obciskające podbrzusze były nie do zniesienia. A ciążę miałam wzorową. A w drugiej ciąży nie bolało a ciąża z kłopotami od początku. U nas spacery...
Wysłany: 29-03-2017 Temat postu: Szczęśliwy LIPIEC 2015 przejdź do tematu
Aguś, mnie w pierwszej ciąży koszmarnie bolało podbrzusze, ledwo test zrobiłam a już nosiłam spodnie ciążowe bo żadne spodnie obciskające podbrzusze były nie do zniesienia. A ciążę miałam wzorową. A w drugiej ciąży nie bolało a ciąża z kłopotami od początku. U nas spacery...
Ostatnie wpisy znajomych
aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii
Znajomi
aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii
Znajdź posty użytkownika
Wpisz nazwę użytkownika aby odnaleźć jego wypowiedzi na forum
Zaproś znajomych spoza forum
Wpisz adres e-mail znajomego
Ulubione wpisy w blogach
aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii
Maksi
aktywnosc Maksi
Zarejestrowany 17-12-14
Ostatno aktywny: Wczoraj 22:59

Albumy

aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii

Wpisy

Wysłany: 29-03-2017 Temat postu: Szczęśliwy LIPIEC 2015
Marynarka, Testowałaś kilkakrotnie? Dla mnie brak okresu i dwa pozytywne testy to raczej pewność. Powiem Ci, że w życiu nie wytrzymałabym dwóch tygodni nie mówiąc mężowi. Miałam problem żeby wytrzymać kilka godzin, specjalnie nie dzwoniłam do pracy do m bo by zaraz poznał ze cos ukrywam lub " jestem jakaś inna". Przemyśl jeszcze poinformowanie m, jego wsparcie choćby tylko telefoniczne byłyby wskazane. Moze jego punkt widzenia pozwoli Ci zobaczyc szczęście w tej sytuacji.
Wysłany: 29-03-2017 Temat postu: Szczęśliwy LIPIEC 2015
Marynarka, A moze zapakuj córkę do samochodu (wiem ze podróż bedzie ciężka) i jedz do mamy. Nie ma jak ramiona mamy i ciepłe słowa. Pierw potwierdź ciąże u ginekologa. Moze uda sie jej postawić Cie do pionu. Wypłaczesz sie i bedziesz miała wsparcie. Szukaj radości bo nawet jak jej teraz nie widzisz to jest na wyciągnięcie Twojej ręki.
Wysłany: 29-03-2017 Temat postu: Szczęśliwy LIPIEC 2015
Marynarka, Postaraj sie popatrzeć na sytuacje od innej strony, poszukaj pozytywów. Moze to teraz zabrzmi kiepsko ale im szybciej zaczniesz akceptować ciąże tym szybciej bedziesz sie z niej cieszyć. Zacznij planować, kombinować. mala różnica wieku ma swoje zalety. Choćby to ze jak wyjdziesz z pieluch i juz do nich nie wrócisz. A mąż, on pewnie jest/bedzie zachwycony. Marynarka, Trzymaj sie, podnoś nos do góry!!!
Wysłany: 24-03-2017 Temat postu: Szczęśliwy LIPIEC 2015
Sylwia, Nie ulegam, nie ma kupy na plecach nie ma kąpieli. Maski dziewczynki potrzebują do jakies harcerskiej gry ( tematyka: Wenecja dawno dawno temu). Dziewczynki pojechały, Kuba spi, Rany jaka cisza, zasłużyłam na lody i opakowanie malag :-)

Blogi

aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii

Znajomi

aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii

Dodatkowe informacje

Ostatnio odwiedzili:
aktywnosc otojestkasia 17-03-2017
aktywnosc nenka15 15-03-2017
Ta strona była odwiedzona 11175 razy.
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.