Tab Content

Profil

Twoje ostatnie wpisy
Wysłany: 16-01-2016 Temat postu: wrześniowe mamusie 2013 :) przejdź do tematu
Mama Wika ja do Frania mowię normalnie nie skracam i nie zdrabniam ale on sam jak jest mu cieżko coś wypowiedzieć to sobie przekręca i zdrabniam naprzyklad jak mowię pociąg on mowi ciuffffciuf i koniec. Dużo ładniej mowi po ang i częściej tego języka używa. My w domu mówimy po polsku ale wiadomo na około ang a dziecko chłonie jak gąbka :) Psotnik z niego ogromny , jest bardzo ufnym i ciekawskim dzieckiem;) powiedziała bym ze aż za bardzo do tego sie nikogo nie wstydzi i nie boi - oczy muszę mieć do okola głowy jak gdzieś wyjdziemy bo podchodzi do ludzi zagaduje ( w sobie tylko znanym języku ) a wiesz jak to jest różni ludzie po świecie chodzą! Wiec nieraz ze sklepu wychodzę z paczka zgnitych pomidorów bo czasu nawet nie mam zerknąć co z polki biorę. Tlumacże ze nie wolno itd ale on jeszcze nie rozumi niestety i wszystko traktuje jako zabawę a wszyscy ludzie to ciocie i wujki;) Fajnie ze Nadia tak super sie rozwija i dogaduje z bratem Wiktor juz taki dorosły wiec jest autorytetem dla siostry . Do okresu buntu musisz sie powoli zacząć przyzwyczajać teraz kolędy bedą całym światem. Dobrze ze masz Nadie ktora tak cię jeszcze potrzebuje bo jak o tym myśle ze moj Franio tak dorośnie i będę juz mu mniej potrzebna to jakos mi smutno;) heheee chyba mam zadatki na matkę kwotę . Co do przedszkola to mały nie chodzi tutaj za przedszkole dużo sie płaci i niestety nie kalkuluje sie nam wiec siedzimy w domu razem, napewno kontakt z dziećmi był by na plus ale jak nic sie nie zmieni pójdzie dopiero na 4 lata . Od następnego roku zacznie chodzić do pl szkoły ale to tylko ra w tygodniu. U nas teraz zimno mrozy nas dopadły ogromne a ja juz tak czekam na wiosnę i na słońce ! A jak lokator:) ktory nas podczytywal ?? Mieszka jeszcze z wami??? Czasem jak sobie przypomnę perypetie z nim impodejrzenia ze czyta śmieje sie pod nosem:) Buziaczki dla dzieciaków :) i będę tutaj częściej zaglądać :)
Wysłany: 30-12-2015 Temat postu: wrześniowe mamusie 2013 :) przejdź do tematu
Mama Wika życzę ci wszystkiego co najlepsze w nowym roku!!! Jak Nadia sie ma - ładnie juz mowi? Łobuzie bardzo? A jak Wiktor ? Dogaduje sie z siostra ? U mnie Franio lobuzuje na całego z mowieniem jesteśmy do tylu ale cierpliwie czekam:)
Wysłany: 06-07-2015 Temat postu: wrześniowe mamusie 2013 :) przejdź do tematu
I ja tęsknie za starym forum;)
Wysłany: 30-10-2014 Temat postu: wrześniowe mamusie 2013 :) przejdź do tematu
Kokardeczka jak próbuje wejść.sc tak jak ty piszesz wyskakuje mi ze muszę być członkiem grupy. Wiec chyba mnie wywaliło całkiem. Wcześniej kliknąłem w zaproszenie i wchodzilam ehhh
Wysłany: 30-10-2014 Temat postu: wrześniowe mamusie 2013 :) przejdź do tematu
Z wersji mobilnej nie moge wejść Wcześniej wchodziłem w moj profil i w zaproszenie i wchodzilam a teraz zniknęło zaproszenie i nie moge wejść:( Chyba ze ja coś zle robię bo ja noga w tych sprawach jestem
Wysłany: 30-10-2014 Temat postu: wrześniowe mamusie 2013 :) przejdź do tematu
Wywaliło mnie z forum i nie dam rady wejść :( Zaproszenie zniknęło Proszę powiedzcie jak moge znów wejść:(
Wysłany: 30-10-2014 Temat postu: wrześniowe mamusie 2013 :) przejdź do tematu
Wywaliło mnie z forum i nie dam rady wejść :( Zaproszenie zniknęło Proszę powiedzcie jak moge znów wejść:(
Wysłany: 27-10-2014 Temat postu: wrześniowe mamusie 2013 :) przejdź do tematu
Sto lat dla Zuzi . U nas noc kiepska jak już wcześniej pisałam ;( Teraz mały wszystko co w ręce wpadnie rozwala maskara dom jak poligon wyglada! Na spacer idziemy bo u nas ponoć ostatni dzień pogody!
Wysłany: 27-10-2014 Temat postu: wrześniowe mamusie 2013 :) przejdź do tematu
U mnie 4 40 i właśnie udało mi sie uśpić małego po dwoch godzinach czołganie sie po łóżku :( dość ze jak maz pojedzie to ja nie mogę spać jakoś dziwnie sie czuje sama w domu to jeszcze mały cyrki odstawia. Zanim znów zasnę maluch będzie wstawał i już widzę oczami wyobraźni moj dzień!!!
Wysłany: 27-10-2014 Temat postu: wrześniowe mamusie 2013 :) przejdź do tematu
Czyli ja sie nie zaliczam:(
Strona 1 z 18
Ostatnie wpisy w obserwowanych
aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii
Grupy, których jesteś członkiem
Wysłany: 27-10-2014 Temat postu: przejdź do tematu
no to teraz kochane bez obawy ze ktos nas moze podczytywac śmiało mozemy sobie pisać :)
Wysłany: 27-10-2014 Temat postu: przejdź do tematu
no to teraz kochane bez obawy ze ktos nas moze podczytywac śmiało mozemy sobie pisać :)
Wysłany: 27-10-2014 Temat postu: przejdź do tematu
no to teraz kochane bez obawy ze ktos nas moze podczytywac śmiało mozemy sobie pisać :)
Wysłany: 27-10-2014 Temat postu: przejdź do tematu
Wiedziałam, że [B]Ilonka[/B] to ogarnie :P
Ostatnio aktywne grupy
Ostatnio odwiedzane
Wysłany: 10-05-2017 Temat postu: wrześniowe mamusie 2013 :) przejdź do tematu
O rety czy mi sie nie pokazuje nic Od jakiegos czasu czy juz nikt tutaj nie pisze ...:(
Wysłany: 28-01-2017 Temat postu: wrześniowe mamusie 2013 :) przejdź do tematu
O rety czy mi sie nie pokazuje nic Od jakiegos czasu czy juz nikt tutaj nie pisze ...:(
Wysłany: 27-01-2017 Temat postu: wrześniowe mamusie 2013 :) przejdź do tematu
O rety czy mi sie nie pokazuje nic Od jakiegos czasu czy juz nikt tutaj nie pisze ...:(
Wysłany: 26-01-2017 Temat postu: wrześniowe mamusie 2013 :) przejdź do tematu
O rety czy mi sie nie pokazuje nic Od jakiegos czasu czy juz nikt tutaj nie pisze ...:(
Wysłany: 26-01-2017 Temat postu: wrześniowe mamusie 2013 :) przejdź do tematu
O rety czy mi sie nie pokazuje nic Od jakiegos czasu czy juz nikt tutaj nie pisze ...:(
Wysłany: 24-01-2017 Temat postu: wrześniowe mamusie 2013 :) przejdź do tematu
O rety czy mi sie nie pokazuje nic Od jakiegos czasu czy juz nikt tutaj nie pisze ...:(
Wysłany: 23-01-2017 Temat postu: wrześniowe mamusie 2013 :) przejdź do tematu
O rety czy mi sie nie pokazuje nic Od jakiegos czasu czy juz nikt tutaj nie pisze ...:(
Wysłany: 20-01-2017 Temat postu: wrześniowe mamusie 2013 :) przejdź do tematu
O rety czy mi sie nie pokazuje nic Od jakiegos czasu czy juz nikt tutaj nie pisze ...:(
Wysłany: 20-01-2017 Temat postu: wrześniowe mamusie 2013 :) przejdź do tematu
O rety czy mi sie nie pokazuje nic Od jakiegos czasu czy juz nikt tutaj nie pisze ...:(
Wysłany: 20-01-2017 Temat postu: wrześniowe mamusie 2013 :) przejdź do tematu
O rety czy mi sie nie pokazuje nic Od jakiegos czasu czy juz nikt tutaj nie pisze ...:(
Ostatnie wpisy znajomych
aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii
Znajomi
aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii
Znajdź posty użytkownika
Wpisz nazwę użytkownika aby odnaleźć jego wypowiedzi na forum
Zaproś znajomych spoza forum
Wpisz adres e-mail znajomego
Ulubione wpisy w blogach
aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii
madzik777
aktywnosc madzik777
Zarejestrowany 08-04-14
Ostatno aktywny: Dzisiaj 06:09

Albumy

aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii

Wpisy

Wysłany: 16-01-2016 Temat postu: wrześniowe mamusie 2013 :)
Mama Wika ja do Frania mowię normalnie nie skracam i nie zdrabniam ale on sam jak jest mu cieżko coś wypowiedzieć to sobie przekręca i zdrabniam naprzyklad jak mowię pociąg on mowi ciuffffciuf i koniec. Dużo ładniej mowi po ang i częściej tego języka używa. My w domu mówimy po polsku ale wiadomo na około ang a dziecko chłonie jak gąbka :) Psotnik z niego ogromny , jest bardzo ufnym i ciekawskim dzieckiem;) powiedziała bym ze aż za bardzo do tego sie nikogo nie wstydzi i nie boi - oczy muszę mieć do okola głowy jak gdzieś wyjdziemy bo podchodzi do ludzi zagaduje ( w sobie tylko znanym języku ) a wiesz jak to jest różni ludzie po świecie chodzą! Wiec nieraz ze sklepu wychodzę z paczka zgnitych pomidorów bo czasu nawet nie mam zerknąć co z polki biorę. Tlumacże ze nie wolno itd ale on jeszcze nie rozumi niestety i wszystko traktuje jako zabawę a wszyscy ludzie to ciocie i wujki;) Fajnie ze Nadia tak super sie rozwija i dogaduje z bratem Wiktor juz taki dorosły wiec jest autorytetem dla siostry . Do okresu buntu musisz sie powoli zacząć przyzwyczajać teraz kolędy bedą całym światem. Dobrze ze masz Nadie ktora tak cię jeszcze potrzebuje bo jak o tym myśle ze moj Franio tak dorośnie i będę juz mu mniej potrzebna to jakos mi smutno;) heheee chyba mam zadatki na matkę kwotę . Co do przedszkola to mały nie chodzi tutaj za przedszkole dużo sie płaci i niestety nie kalkuluje sie nam wiec siedzimy w domu razem, napewno kontakt z dziećmi był by na plus ale jak nic sie nie zmieni pójdzie dopiero na 4 lata . Od następnego roku zacznie chodzić do pl szkoły ale to tylko ra w tygodniu. U nas teraz zimno mrozy nas dopadły ogromne a ja juz tak czekam na wiosnę i na słońce ! A jak lokator:) ktory nas podczytywal ?? Mieszka jeszcze z wami??? Czasem jak sobie przypomnę perypetie z nim impodejrzenia ze czyta śmieje sie pod nosem:) Buziaczki dla dzieciaków :) i będę tutaj częściej zaglądać :)
Wysłany: 30-12-2015 Temat postu: wrześniowe mamusie 2013 :)
Mama Wika życzę ci wszystkiego co najlepsze w nowym roku!!! Jak Nadia sie ma - ładnie juz mowi? Łobuzie bardzo? A jak Wiktor ? Dogaduje sie z siostra ? U mnie Franio lobuzuje na całego z mowieniem jesteśmy do tylu ale cierpliwie czekam:)
Wysłany: 06-07-2015 Temat postu: wrześniowe mamusie 2013 :)
I ja tęsknie za starym forum;)
Wysłany: 30-10-2014 Temat postu: wrześniowe mamusie 2013 :)
Kokardeczka jak próbuje wejść.sc tak jak ty piszesz wyskakuje mi ze muszę być członkiem grupy. Wiec chyba mnie wywaliło całkiem. Wcześniej kliknąłem w zaproszenie i wchodzilam ehhh

Blogi

aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii

Znajomi

aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii

Dodatkowe informacje

Ostatnio odwiedzili:
aktywnosc Asiog 10-05-2017
aktywnosc Kasienka_P_ 16-03-2017
Ta strona była odwiedzona 4649 razy.
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.