Tab Content

Profil

Twoje ostatnie wpisy
Wysłany: 28-04-2017 Temat postu: Majóweczki 2015 :) przejdź do tematu
Andzia, sporo czasu Beniamin spał ze mną, przyszła pora i zaczął spać sam, bez żadnego zachęcania i widzę że mu tak dobrze, jedyne co to lubi się rozkopywać. Podczas weekendu jak wszyscy są w domu, obudzi się rano i zaczyna się bawić albo sam albo z siostrą, nie przychodzi i nie wyciąga nas z łóżka :) U nas impreza urodzinowo-majówkowa, tak nam się synuś urodził że długi weekend majowy zaczynamy już od jego urodzin :) My nikogo nie prosimy, kto będzie pamiętał ten przyjedzie, najbliższe osoby i tyle. Neri, Noemi tak samo jak Beniamin dostają codziennie po 800 j.m. My też mamy Puky ale dwukołowy. Zosia już zasuwa na takim czy na trzykołowcu? U nas na podwórku każdy na czymś inny, najstarsza na rolkach, średnia na rowerku a najmłodszy zaraz będzie ujeżdżał z przyczepką.
Wysłany: 25-04-2017 Temat postu: Zaburzenia ssania - podcięcie wędzidełka? przejdź do tematu
Myślę, że jest takich mam całkiem sporo. Moje dziecko miało podcięte wędzidełko, to była moja świadoma decyzja choć dziecko nie miało problemu ze ssaniem. Kierowałam się tym co może pojawić się później czyli prawdopodobne problemy z wymową i trauma u starszaka jeśli takowy zabieg i tak trzeba by było wykonać. Jest to kwestia dosłownie kilku sekund i po sprawie. Strach bezpodstawny choć przed zabiegiem miałam zupełnie inne wyobrażenie.
Wysłany: 25-04-2017 Temat postu: Majóweczki 2015 :) przejdź do tematu
U nas faza psocenia po całości! I gdzie ten grzeczny synuś? :) Co do zabawek, mamy tablicę na stelażu i rzeczywiście potrafi bardzo zainteresować zwłaszcza układanie magnesów, rowerek biegowy po siostrze, dla już takich niewysokich szkrabów, była i przymiarka i próba jednak odwagi jeszcze brak, myślę że załapie podobnie jak siostra która miała 2 lata i 2-3 miesiące, dokładnie nie pamiętam ale na pewno jak B. się urodził to już śmigała ;) Na urodzinki pojawi się przyczepka do kompletu do jeździka i pewnie jeszcze jakiś czterokołowiec bo samochody ubóstwia cały czas tak samo ;) Niedługo planujemy przeprowadzić synka na łóżko w kształcie właśnie samochodu ;) Urodzinki skromnie w domu, zrobię sama torcika, już nic nie mówię w jakim kształcie bo wszyscy wiedzą ;) hi hi Smoczek u nas nieużywany od samego początku więc nie wiem co to za ból, na pewno lekko Wam nie jest.
Wysłany: 24-04-2017 Temat postu: Musimy oddać mamę do domu opieki... przejdź do tematu
Bardzo trudny temat. W takiej sytuacji chyba najlepszym wyjsciem jest zrobienie listy "za" i "przeciw". Najwazniejsze to co tym sadzi mama, jesli jest swiadoma calej sytuacji. Uczuc nie da sie wycenic. Z reguly matczyna milosc nie pozwala przyznac sie do slabosci, stad czeste poswiecenia na rzecz dzieci. Moze to tez dzialac w druga strone. W tej chwili przemawiaja do mnie opiekunki, dom starcow tez kosztuje. Gdyby kazdy sie dolozyl moze nie byloby tak zle.
Wysłany: 14-04-2017 Temat postu: Ciągły płacz przy budzeniu się dziecka - 2. latka przejdź do tematu
Mysle, ze to strona emocjonalna. Mojemu synkowi sporadycznie zdarza sie zaplakac po przebudzeniu w dzien. Tez sporo czasu pil z piersi i przy niej zasypial, potem zasypial przy mnie. Staralam sie aby nadal czul bliskosc i mial to samo poczucie bezpieczenstwa. Kazdy jego placz po przebudzeniu odczytywalam: zasypialem przy Tobie, gdzie teraz jestes? To byl wg mnie swoisty zal. 2 latki sa juz bardzo madre, sprytne i mobilne. Rzeczywiscie po przebudzeniu moj synek wstaje, otwiera drzwi od pokoju i wychodzi. Ostatnio w niedziele oboje z mezem jeszcze spalismy, on wstal i poszedl sobie do pokoju siostry aby sie pobawic, nikogo z nas nie budzil. To dobry czas na wprowadzanie zmian...Nie myslalas moze aby odstawic juz piers? Moze synkowi nie przynosi to juz tyle przyjemnosci i bardziej go to meczy, choc przy niej najchetniej zasypia. Dzieci lubia wiele powtarzalnych sytuacji, z czesci jednak wyrastaja. Po odstawieniu piersi synek moze stac sie bardziej samodzielny czyli nie bedzie sie zastanawial gdzie ta piers tylko skupi sie na czyms innym, bez zalu i tesknoty za tym co go uspilo...wstanie z lozeczka i pojdzie dalej :) Mysle, ze to cos na zasadzie obciazenia, jesli mozna sie z tego uwolnic aby poczuc sie lzej i lepiej to warto to uczynic. Oczywiscie Ty jestes mama i znasz swojego malucha najlepiej, droga eliminacji najlatwiej znalezc odpowiedz.
Wysłany: 12-04-2017 Temat postu: Budzenie się co 45 minut :( przejdź do tematu
Tak naprawde powodow moze byc 1000. Skok rozwojowy, zabkowanie, lęk przed czyms, bol, potrzeba czulosci, bliskosci itd. Probowalas uspic coreczke w swoim lozku bedac tuz obok albo przytulajac? Ewidentnie zle sie z czyms czuje, wykluczajac po kolei kazda dana rzecz moze znajdziesz szybka odpowiedz jak pomoc coreczce i sobie!
Wysłany: 12-04-2017 Temat postu: Majóweczki 2015 :) przejdź do tematu
Andzia, niestety nie pomoge Ci z paznokciem. Najlepiej aby lekarz to zobaczyl i ocenil. Masz racje - osobowosc sie dziedziczy, wiec powtarzalnosc zachowan jest jak najbardziej mozliwa ale pamietaj, ze wiek tez ma znaczenie. No nie ukrywajmy, ale maluchy najlepiej czuja sie w towarzystwie bliskich, na kumpli przyjdzie jeszcze czas ;) To niepodwazalna prawda! Andzia, jesli Twoja decyzja bylo poslac coreczke do zlobka to po prostu czas i jeszcze raz czas...Uwierz mi ze przy odbieraniu dziecka tak samo bym reagowala jak Ty i podejrzewam ze przy synku nie bedzie inaczej...nawet jesli adaptacja bedzie szybka ;)
Wysłany: 12-04-2017 Temat postu: Ile pieniędzy na komunię? przejdź do tematu
:)
Wysłany: 12-04-2017 Temat postu: Ile pieniędzy na komunię? przejdź do tematu
Nie zgodzę się. Nie z kazdego prezentu dziecko sie ucieszy a z uzbieranych pieniedzy ma czesto mozliwosc kupic taki prezent jaki sobie wymarzylo. Moja corka np. z uzbieranych pieniedzy ma rower taki jaki jej sie najbardziej podobal :) To daje jej 100% radosc!
Wysłany: 12-04-2017 Temat postu: Ile pieniędzy na komunię? przejdź do tematu
Glownym kryterium jest jednak zasobnosc portfela i latwosc dzielenia sie swoimi pieniedzmi. Dla przykladu podam Ci prezenty od dwoch chrzestnych, ktorzy maja sporo w portfelu: jeden dal 700zl, drugi zegarek za 250zl.
Strona 1 z 640
Ostatnie wpisy w obserwowanych
aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii
Grupy, których jesteś członkiem
aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii
Ostatnio aktywne grupy
Ostatnio odwiedzane
Wysłany: 28-04-2017 Temat postu: Majóweczki 2015 :) przejdź do tematu
Majka synkowi również podaje 800 j.m Ale Zosi już 400. Są jakieś nowe wytyczne ? Mój pediatra taka dawkę zalecił . Zosia jest już za mała na tego tròjkołowca Puky. Uczy się jeździć na tym rowerku biegowym dwukołowym Puky i całkiem fajnie jej to idzie. Oczywiście zawrotnych...
Wysłany: 28-04-2017 Temat postu: Majóweczki 2015 :) przejdź do tematu
Majka synkowi również podaje 800 j.m Ale Zosi już 400. Są jakieś nowe wytyczne ? Mój pediatra taka dawkę zalecił . Zosia jest już za mała na tego tròjkołowca Puky. Uczy się jeździć na tym rowerku biegowym dwukołowym Puky i całkiem fajnie jej to idzie. Oczywiście zawrotnych...
Wysłany: 28-04-2017 Temat postu: Majóweczki 2015 :) przejdź do tematu
Majka synkowi również podaje 800 j.m Ale Zosi już 400. Są jakieś nowe wytyczne ? Mój pediatra taka dawkę zalecił . Zosia jest już za mała na tego tròjkołowca Puky. Uczy się jeździć na tym rowerku biegowym dwukołowym Puky i całkiem fajnie jej to idzie. Oczywiście zawrotnych...
Wysłany: 25-04-2017 Temat postu: Majóweczki 2015 :) przejdź do tematu
Majka synkowi również podaje 800 j.m Ale Zosi już 400. Są jakieś nowe wytyczne ? Mój pediatra taka dawkę zalecił . Zosia jest już za mała na tego tròjkołowca Puky. Uczy się jeździć na tym rowerku biegowym dwukołowym Puky i całkiem fajnie jej to idzie. Oczywiście zawrotnych...
Wysłany: 25-04-2017 Temat postu: uczulenie? przejdź do tematu
też tak uważam, nie ma co zwlekać a już na pewno nie ma co eksperymentować z lekami.
Wysłany: 25-04-2017 Temat postu: Prezent na roczek przejdź do tematu
Myślę, że dla rocznego dziecka w sam raz będzie przytulanka.
Wysłany: 25-04-2017 Temat postu: Zabawki i zabawy dla roczniaka przejdź do tematu
Ja uważam, że dla rocznego dziecka dobrze sprawdzi się jakaś miękka zabawka, w tym wieku dziecko jest jeszcze za małe by dawać mu na przykład drewniane klocki.
Wysłany: 25-04-2017 Temat postu: Zaburzenia ssania - podcięcie wędzidełka? przejdź do tematu
Myślę, że jest takich mam całkiem sporo. Moje dziecko miało podcięte wędzidełko, to była moja świadoma decyzja choć dziecko nie miało problemu ze ssaniem. Kierowałam się tym co może pojawić się później czyli prawdopodobne problemy z wymową i trauma u starszaka jeśli takowy...
Wysłany: 25-04-2017 Temat postu: Majóweczki 2015 :) przejdź do tematu
Majka synkowi również podaje 800 j.m Ale Zosi już 400. Są jakieś nowe wytyczne ? Mój pediatra taka dawkę zalecił . Zosia jest już za mała na tego tròjkołowca Puky. Uczy się jeździć na tym rowerku biegowym dwukołowym Puky i całkiem fajnie jej to idzie. Oczywiście zawrotnych...
Wysłany: 24-04-2017 Temat postu: Majóweczki 2015 :) przejdź do tematu
Majka synkowi również podaje 800 j.m Ale Zosi już 400. Są jakieś nowe wytyczne ? Mój pediatra taka dawkę zalecił . Zosia jest już za mała na tego tròjkołowca Puky. Uczy się jeździć na tym rowerku biegowym dwukołowym Puky i całkiem fajnie jej to idzie. Oczywiście zawrotnych...
Ostatnie wpisy znajomych
Wysłany: 30-08-2016 Temat postu: Majówki 2017 przejdź do tematu
Kawi API 20. Gin mnie zapewnigła, ż e wszystko jak najbardziej OK.
Wysłany: 30-08-2016 Temat postu: Majówki 2017 przejdź do tematu
Melduję się po wizycie. Marteczka gratulacje!! Witam nowe mamy na forum.... Co u nas słychać? Och, ciężko mi już. Młody przekroczył 3 kg. Szok! Wielkolud mi się szykuje. Coraz częściej pojawiają się skurcze - mam łykać dalej magnez plus No-Spę. Jeszcze mnie pani gin...
Wysłany: 30-08-2016 Temat postu: Majówki 2017 przejdź do tematu
Cześć dziewczyny, Wchodzę na forum i co widzę jako pierwsze? Karmienie piersią! Rany boskie. Nikt ani nic nas nie zmusi do karmienia piersią. To decyzja matki i każdemu kto się wtrąca dałabym w pysk, ot co! Sama karmiłam synka ponad trzy lata i guzik kogo to obchodzi. Moja...
Wysłany: 30-08-2016 Temat postu: Majówki 2017 przejdź do tematu
Cd3 Następna wizyta - 20.04. Pozdrawiam PS tnie posty... szlak mnie zaraz trafi
Wysłany: 30-08-2016 Temat postu: Majówki 2017 przejdź do tematu
Cd2. nie z moją historią ginekologiczną. Po za tym męczy mnie katar
Znajomi
Znajdź posty użytkownika
Wpisz nazwę użytkownika aby odnaleźć jego wypowiedzi na forum
Zaproś znajomych spoza forum
Wpisz adres e-mail znajomego
Ulubione wpisy w blogach
aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii
Majka596
aktywnosc Majka596
Lokalizacja: Poznań
Zarejestrowany 05-12-12
Ostatno aktywny: Dzisiaj 18:39

Albumy

  • album
  • album

Wpisy

Wysłany: 28-04-2017 Temat postu: Majóweczki 2015 :)
Andzia, sporo czasu Beniamin spał ze mną, przyszła pora i zaczął spać sam, bez żadnego zachęcania i widzę że mu tak dobrze, jedyne co to lubi się rozkopywać. Podczas weekendu jak wszyscy są w domu, obudzi się rano i zaczyna się bawić albo sam albo z siostrą, nie przychodzi i nie wyciąga nas z łóżka :) U nas impreza urodzinowo-majówkowa, tak nam się synuś urodził że długi weekend majowy zaczynamy już od jego urodzin :) My nikogo nie prosimy, kto będzie pamiętał ten przyjedzie, najbliższe osoby i tyle. Neri, Noemi tak samo jak Beniamin dostają codziennie po 800 j.m. My też mamy Puky ale dwukołowy. Zosia już zasuwa na takim czy na trzykołowcu? U nas na podwórku każdy na czymś inny, najstarsza na rolkach, średnia na rowerku a najmłodszy zaraz będzie ujeżdżał z przyczepką.
Wysłany: 25-04-2017 Temat postu: Zaburzenia ssania - podcięcie wędzidełka?
Myślę, że jest takich mam całkiem sporo. Moje dziecko miało podcięte wędzidełko, to była moja świadoma decyzja choć dziecko nie miało problemu ze ssaniem. Kierowałam się tym co może pojawić się później czyli prawdopodobne problemy z wymową i trauma u starszaka jeśli takowy zabieg i tak trzeba by było wykonać. Jest to kwestia dosłownie kilku sekund i po sprawie. Strach bezpodstawny choć przed zabiegiem miałam zupełnie inne wyobrażenie.
Wysłany: 25-04-2017 Temat postu: Majóweczki 2015 :)
U nas faza psocenia po całości! I gdzie ten grzeczny synuś? :) Co do zabawek, mamy tablicę na stelażu i rzeczywiście potrafi bardzo zainteresować zwłaszcza układanie magnesów, rowerek biegowy po siostrze, dla już takich niewysokich szkrabów, była i przymiarka i próba jednak odwagi jeszcze brak, myślę że załapie podobnie jak siostra która miała 2 lata i 2-3 miesiące, dokładnie nie pamiętam ale na pewno jak B. się urodził to już śmigała ;) Na urodzinki pojawi się przyczepka do kompletu do jeździka i pewnie jeszcze jakiś czterokołowiec bo samochody ubóstwia cały czas tak samo ;) Niedługo planujemy przeprowadzić synka na łóżko w kształcie właśnie samochodu ;) Urodzinki skromnie w domu, zrobię sama torcika, już nic nie mówię w jakim kształcie bo wszyscy wiedzą ;) hi hi Smoczek u nas nieużywany od samego początku więc nie wiem co to za ból, na pewno lekko Wam nie jest.
Wysłany: 24-04-2017 Temat postu: Musimy oddać mamę do domu opieki...
Bardzo trudny temat. W takiej sytuacji chyba najlepszym wyjsciem jest zrobienie listy "za" i "przeciw". Najwazniejsze to co tym sadzi mama, jesli jest swiadoma calej sytuacji. Uczuc nie da sie wycenic. Z reguly matczyna milosc nie pozwala przyznac sie do slabosci, stad czeste poswiecenia na rzecz dzieci. Moze to tez dzialac w druga strone. W tej chwili przemawiaja do mnie opiekunki, dom starcow tez kosztuje. Gdyby kazdy sie dolozyl moze nie byloby tak zle.

Blogi

aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii

Znajomi

Dodatkowe informacje

Ostatnio odwiedzili:
aktywnosc zania1987 20-04-2017
aktywnosc gosia65322 18-04-2017
Ta strona była odwiedzona 67852 razy.
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.