Tab Content

Profil

Twoje ostatnie wpisy
Wysłany: 28-11-2011 Temat postu: Lipiec 2011;) przejdź do tematu
Hej kobietki No mnie to juz tutaj bardzo dawno nie bylo, kurcze zwyczajny brak czasu. Ja nie wiem co ja zrobie jak do pracy pojde doba by sie wtedy moga wydłużyc do 48h. :) U nas wszystko wporzadu, mala rosnie- musze sie pochwalic ze wczoraj wyczulam pierwszego zabka. :) Cieszylam sie ja wariat. Moja niunia tez juz przesypia noce, nadal jestesmy na piersi. Ogolnie jes wszystko ok. Mam nadzieje ze u Was tez dzieciavzki sie zdrowo chowaja, bez zadnych klopotow. A czy u Evil wszystko wporzadku, lekarze rozwiali watpliwosci, z corcia wszystko ok?
Wysłany: 05-10-2011 Temat postu: Lipiec 2011;) przejdź do tematu
Kasia21- a poradzily Ci co masz zrobic? Czy isc na jakies badabia, krwi, moczu, zeby znalezc przyczyne? Czy tylko kazaly karmic w nocy?
Wysłany: 05-10-2011 Temat postu: Lipiec 2011;) przejdź do tematu
tak edda :) Ale juz sie sama przekonalam, bo go jednak kupilismy bez opinii No i jestem zadowolona..
Wysłany: 05-10-2011 Temat postu: Lipiec 2011;) przejdź do tematu
Kasia- teraz doczytalam ze za malo przybrala na wadze. A daly Ci jakies skierowanie na badania np krwi, moczu? Bo moej kol.synek jak malo przybral to sie okazalo ze ma bakterie w moczu i po podaniu antybiotyku jest juz wszystko ok.
Wysłany: 05-10-2011 Temat postu: Lipiec 2011;) przejdź do tematu
edaaa- moja tez dzis caly dzien spi, chyba pogoda tak na nia wplywa
Wysłany: 05-10-2011 Temat postu: Lipiec 2011;) przejdź do tematu
Kasia 21- kurcze czemu one cie tak nastraszyly. Ja teaz karmie tylko piersia, a jak klade wieczorkie mala spac to o 19.30 po kapieli daje jej moje mleko z butli, ale tylko po to zebym wiedziala ile zjadla. A wiec po zjedzeniu 120-140 spi mi juz od jakis 2 tyg. do 4-5 rano, a pozniej budzi sie o 7 na kolejne karmienie. Mala z biegiem czasu pokolei wykluczala sobie pory karmienia i jest to normalne, ze z czasem dzieci przesypiaja cale noce. I jesli przybieraja na wadze prawidlowo to jest ok.
Wysłany: 05-10-2011 Temat postu: Lipiec 2011;) przejdź do tematu
kurcze musze was troce nadrobic, bo nie wiem coie dzieje u Was.- juz sie zabieram do czytania
Wysłany: 05-10-2011 Temat postu: Lipiec 2011;) przejdź do tematu
hej andzi- wydaje mi sie ze Dina zachwalala i polecala projektory do lozecze. Mowila ze sa fajniesze od karuzzeli
Wysłany: 27-09-2011 Temat postu: Lipiec 2011;) przejdź do tematu
Dina- no poprostu boskie, usmiech mi sie pojawia twarzy jak widze takie fotki.
Wysłany: 27-09-2011 Temat postu: Lipiec 2011;) przejdź do tematu
Hej mamusie Dzieki za info o becikowym. A z tabletkami to pogadam rzeczywiscie z gin. Ja wczoraj taka padnieta bylam, ze usnelam na krzesle jak siedzialam z mala na ogrodzie. Ale dzis za to odespalam i "naladowalam baterie"- zrobilam ta cytrynowke, kotleciki, barszczyk no i w domku posprzatalam, a moj maluszek kochany juz spi z 2 h. Sylwia- zdjecia swietne,a usmiech jaki boski.Fajnie ze Ci sie udalo uchwycic, bo moja Elizka jak widzi aparat to odrazu powaznieje i za choinke nie chce sie usmiechnac. Kasiulak- spoźnione ale szczere zyczenia. Wszystkiego najlepszego na nowej drodze zycia, duzo milosci.
Strona 1 z 61
Ostatnie wpisy w obserwowanych
aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii
Grupy, których jesteś członkiem
aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii
Ostatnio aktywne grupy
Ostatnio odwiedzane
Wysłany: 29-07-2012 Temat postu: Lipiec 2011;) przejdź do tematu
Potrzebna jest krew dla dziecka chorego na białaczkę Brh- to bardzo rzadka grupa krwi. Proszę o kontakt na priw w celu przekazania numeru komórkowego do matki chorego dziecka. Bardzo pilne.
Wysłany: 29-07-2012 Temat postu: Lipiec 2011;) przejdź do tematu
Potrzebna jest krew dla dziecka chorego na białaczkę Brh- to bardzo rzadka grupa krwi. Proszę o kontakt na priw w celu przekazania numeru komórkowego do matki chorego dziecka. Bardzo pilne.
Wysłany: 29-07-2012 Temat postu: Lipiec 2011;) przejdź do tematu
Potrzebna jest krew dla dziecka chorego na białaczkę Brh- to bardzo rzadka grupa krwi. Proszę o kontakt na priw w celu przekazania numeru komórkowego do matki chorego dziecka. Bardzo pilne.
Wysłany: 29-07-2012 Temat postu: Lipiec 2011;) przejdź do tematu
Potrzebna jest krew dla dziecka chorego na białaczkę Brh- to bardzo rzadka grupa krwi. Proszę o kontakt na priw w celu przekazania numeru komórkowego do matki chorego dziecka. Bardzo pilne.
Wysłany: 29-07-2012 Temat postu: Lipiec 2011;) przejdź do tematu
Potrzebna jest krew dla dziecka chorego na białaczkę Brh- to bardzo rzadka grupa krwi. Proszę o kontakt na priw w celu przekazania numeru komórkowego do matki chorego dziecka. Bardzo pilne.
Wysłany: 29-07-2012 Temat postu: Lipiec 2011;) przejdź do tematu
Potrzebna jest krew dla dziecka chorego na białaczkę Brh- to bardzo rzadka grupa krwi. Proszę o kontakt na priw w celu przekazania numeru komórkowego do matki chorego dziecka. Bardzo pilne.
Wysłany: 29-07-2012 Temat postu: Lipiec 2011;) przejdź do tematu
Potrzebna jest krew dla dziecka chorego na białaczkę Brh- to bardzo rzadka grupa krwi. Proszę o kontakt na priw w celu przekazania numeru komórkowego do matki chorego dziecka. Bardzo pilne.
Wysłany: 06-04-2012 Temat postu: Lipiec 2011;) przejdź do tematu
Potrzebna jest krew dla dziecka chorego na białaczkę Brh- to bardzo rzadka grupa krwi. Proszę o kontakt na priw w celu przekazania numeru komórkowego do matki chorego dziecka. Bardzo pilne.
Wysłany: 06-04-2012 Temat postu: Lipiec 2011;) przejdź do tematu
Potrzebna jest krew dla dziecka chorego na białaczkę Brh- to bardzo rzadka grupa krwi. Proszę o kontakt na priw w celu przekazania numeru komórkowego do matki chorego dziecka. Bardzo pilne.
Wysłany: 06-04-2012 Temat postu: Lipiec 2011;) przejdź do tematu
Potrzebna jest krew dla dziecka chorego na białaczkę Brh- to bardzo rzadka grupa krwi. Proszę o kontakt na priw w celu przekazania numeru komórkowego do matki chorego dziecka. Bardzo pilne.
Ostatnie wpisy znajomych
Wysłany: 25-02-2017 Temat postu: Listopadówki 2017 przejdź do tematu
Dzień dobry mamusie:) Zaczarowana, bardzo mi przykro, trzymaj się dzielnie a wszystko szybko się poukłada. Też mam swojego aniołka w niebie i wiem, że to ciężki temat ale z czasem mniej boli. Zdrówka dla Ciebie i owocnych starań. W ciąży można spokojnie brać Apap, ja tez...
Wysłany: 25-02-2017 Temat postu: Listopadówki 2017 przejdź do tematu
Dobry wieczór mamusie:) Podczytuję Was ale wciąż brak mi weny by napisać;) Ja dziś miałam badania prenatalne, wszystko w porządku, maluszek 6,2 cm i miał akurat czkawkę;)P Niestety malec siedział na pępowinie i była poowijana tak że wszystko zasłaniała więc płeć poznamy...
Wysłany: 25-02-2017 Temat postu: Listopadówki 2017 przejdź do tematu
Woj Małopolskie, termin na 6.11 :) Mi właśnie tez się zaczął brzuch pojawiać i jestem przerażona;D słyszałam że w drugiej ciązy widać szybciej ale nie spodziewałam się już w 10 tygodniu:O W pierwszej ciąży brzuch mi wyszedł dopiero koło 20 tygodnia:>
Wysłany: 25-02-2017 Temat postu: Listopadówki 2017 przejdź do tematu
Hej;) To ja pierwsza pochwalę się zdjęciem;) Na monitorze wyglądało dużo lepiej maluszek się ruszał, serduszko pięknie biło, łapkami nawet ruszał, cudnie:) Też dostałam skierowanie na prenatalne i umówiłam się na 26-ego, ja mam pakiet medyczny prywatny z pracy za który co...
Wysłany: 25-02-2017 Temat postu: Listopadówki 2017 przejdź do tematu
Cichon bradzo mi przykro. Trzymaj się Witam nowe mamusie. Ja jutro mam wizytę i chce już wziąć l4 bo sił brak by wstawać do pracy. Zapisałam się za to na angielski i hiszpański jakoś trzeba ten czas wykorzystać;) My powiemy rodzinie w okolicach Świąt, myślę że wszyscy...
Znajomi
Znajdź posty użytkownika
Wpisz nazwę użytkownika aby odnaleźć jego wypowiedzi na forum
Zaproś znajomych spoza forum
Wpisz adres e-mail znajomego
Ulubione wpisy w blogach
aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii
IlonaG
aktywnosc IlonaG
Imię: Ilona
Zarejestrowany 26-04-11
Ostatno aktywny: 29-07-12 16:02

Albumy

  • album
  • album

Wpisy

Wysłany: 28-11-2011 Temat postu: Lipiec 2011;)
Hej kobietki No mnie to juz tutaj bardzo dawno nie bylo, kurcze zwyczajny brak czasu. Ja nie wiem co ja zrobie jak do pracy pojde doba by sie wtedy moga wydłużyc do 48h. :) U nas wszystko wporzadu, mala rosnie- musze sie pochwalic ze wczoraj wyczulam pierwszego zabka. :) Cieszylam sie ja wariat. Moja niunia tez juz przesypia noce, nadal jestesmy na piersi. Ogolnie jes wszystko ok. Mam nadzieje ze u Was tez dzieciavzki sie zdrowo chowaja, bez zadnych klopotow. A czy u Evil wszystko wporzadku, lekarze rozwiali watpliwosci, z corcia wszystko ok?
Wysłany: 05-10-2011 Temat postu: Lipiec 2011;)
Kasia21- a poradzily Ci co masz zrobic? Czy isc na jakies badabia, krwi, moczu, zeby znalezc przyczyne? Czy tylko kazaly karmic w nocy?
Wysłany: 05-10-2011 Temat postu: Lipiec 2011;)
tak edda :) Ale juz sie sama przekonalam, bo go jednak kupilismy bez opinii No i jestem zadowolona..
Wysłany: 05-10-2011 Temat postu: Lipiec 2011;)
Kasia- teraz doczytalam ze za malo przybrala na wadze. A daly Ci jakies skierowanie na badania np krwi, moczu? Bo moej kol.synek jak malo przybral to sie okazalo ze ma bakterie w moczu i po podaniu antybiotyku jest juz wszystko ok.

Blogi

aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii

Znajomi

Dodatkowe informacje

Ostatnio odwiedzili:
aktywnosc mamaola 03-08-2012
aktywnosc evil167 24-05-2012
Ta strona była odwiedzona 8559 razy.
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.