Forum: Badania, choroby, leki, u lekarza

Wizyty kontrolne u ginekologa. Badania krwi, moczu, USG. Sprawdź, czy wyniki są prawidłowe. Gdy ciąża jest zagrożona, pojawiła się cukrzyca, nadciśnienie.

1. Opryszczka w ciąży

Witam drogie Panie, czy któraś z Was przechodziła opryszczkę wargową albo nosową w ciąży? Mam opryszczkę nosową, od około 5 lat przy osłabieniu...

Dodane przez dafneeoppl
    3 Strony
    1 2 3
    Tagi: acyklowir, ciąża, opryszczka, wirus hsv, wirus opryszczki, zakażenie hsv, zimno
    • Odpowiedzi: 28
    • Odsłon: 39,714
    Wczoraj 16:03 Idź do ostatniego postu
  2. Luteina dopochwowa - bierzecie coś "osłonowo" ? :)

Jestem w 5tc, lekarz przepisał mi Duphaston i Luteinę dopochwową - 2 tabletki na noc. Czytałam, że Luteina zmienia środowisko pochwy na bardziej...

Dodane przez asiaaa88
    3 Strony
    1 2 3
    Tagi: badanie czystości pochwy, luteina, luteina dopochwowa, luteina w ciąży
    • Odpowiedzi: 20
    • Odsłon: 67,638
    Wczoraj 13:43 Idź do ostatniego postu
  3. Palenie w czasie ciąży...

Mam pytanie... Jestem na tej stronie od niedawna jestem w 28tc i cały czas palę... Nie potrafię zbytnio rzucić... Dziewczyny pomóżcie i dajcie jakąś...

Dodane przez Aniullka
    6 Strony
    1 2 3 ... 6
    Tagi: alkohol, ciąża, ciężarna pali, mama palaczka, można palić, narkotyki, paląca ciężarna, palenie papierosów, papierosy, rzucić papierosy w ciąży, używki, w ciąży
    • Odpowiedzi: 51
    • Odsłon: 20,283
    Wczoraj 11:26 Idź do ostatniego postu
  4. Nieprawidłowe CRL do wieku ciąży

Witajcie brzuchatki :) 15 maja miałam wizytę u ginekologa i USG dopochwowe. Według daty ostatniej miesiączki to na tamten czas 7 tydzień i 1 dzień,...

Dodane przez Tzofiya
    • Odpowiedzi: 2
    • Odsłon: 153
    23-05-17 11:20 Idź do ostatniego postu
  5. Witaminy: jak je stosować, by sobie nie zaszkodzić

Na rynku jest mnóstwo preparatów witaminowo-mineralnych przeznaczonych dla kobiet w ciąży i sprzedawanych bez recepty. W najnowszym wydaniu...